ایلیا آل خمیس

ایلیا آل خمیس

آثار منتشر شده و ترجمه های ادبی

فراموشت می کنم

 

 

 

فراموشت می کنم

 

زخمی ام کردی که از شعرم بگریزی اما

سر در گمی هنوز در پیچیده ترین استعاره هاش

افسوس

که از واژه ها بیرون نخواهی رفت

و قرن ها در زنجیر شعرم خواهی ماند

زخمی ام کردی که از شعرم بگریزی اما

هزاران آه...

که من به انتهای زیبایی چشمانت رسیده ام

و قرن هاست دفتر شعرم را بسته ام

اما تو

در تلاشی هنوز...


 

  • 18/01/20
  • ایلیا آل خمیس

نظرات  (۶)

  • ناشناس
  • سلام . درود به تو و لبخندات.. همین طور لبخند بزن ایلیا...............
    آقا ایلیا حواست به این گامبوی پول پَرَستِ منفعت طلب باشه ...این گربه محض رضای خدا موش نمی گیره ..خیییلی زرنگه(همین بهاره رهنما رو میگم) بره پول و عکس هر کاری میکنه ، آره داداششششش
  • خلف . ش
  • آقای آل خمیس شما هم؟! به نظرتون در شآن شما بود که برید کنار بهاره رهنمای تابلو عکس بگیرید؟؟؟ خراب نکن خودتو عزیز
  • جلال رودباری
  • سلام بر هنرمند بزرگ...آرزوی بهترین ها رو دارم برای شما و همسر محترم در سال پیش رو..پر بارتر از همیشه بدرخشید.
    سلام استادم . بی صبرانه در انتظار انتشار مجموعه جدیدتان هستم . یقین دارم با لطافتی که در قلبتان هست کتاب بی نظیری از آب در آمده..موفق باشید
  • آلاله خرمی
  • درود بر شما . شعرهاتون بسیار عمیق و تصویریه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی